Tjena alla monsterdiggare

+  

Nu är jag klar med allt som ska vara gjort idag. Jag har både städat och pluggat så nu känner jag mig duktig. Nu väntar jag på att min älskling ska komma hit. Dock kommer han väl om sisådär en timme. Tråkigt!

Men vet ni? Nu är min studentmössa beställd och ohh vad jag längtar tills den dagen då alla är klädda i vitt och vi springer ut med mössan i hand och är helt överlyckliga över att det är slut. Vi ska dansa på flak och bara ha en helt underbar dag. Lycka! ♥


Precis såhär kommer min mössa att se ut:)


KOMMENTARER

simone
+  

SV: Hoh, då är vi två alltså, jag kan inte sluta äta om det serveras, gotta have! ..nu har jag ingen hemma bara för det :/

Mikaela Urbom
+  

Åh längtar också till studenten men de e ett tag kvar... :/

Kraam

+  

Vilken härligt känsla att ta studenten, ; ). Ser du fram emot det ? ^^

Lina
+  

Kommentaren var från mig, : P

Mikaela Urbom
+  

Under musik kategorin i min blogg eller sök på mitt namn på youtube :)

Kram

Lina
+  

Sv: Förstår det! Vad har du för planer efter studenten då?

Mikaela Urbom
+  

Fan va nice :D soul e grym musik!

Lina
+  

sv: ah okej, :). Hoppas ni får tag i en lägenhet då, :)



Yes, jag går IT-Media, : ). Vad går du?

Lina
+  

sv: Ah okej, : ). Kul ? : )

jannica
+  

Vilken fin blogg du har !:)

allt bra med dig idag ?:D

simone
+  

Vad gör du ikväll då hjärtat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0