I en killes huvud...

+  

Alla killar tänker såklart olika när det kommer till relationer och förhållanden, men hur ska man veta hur just den killen tänker? Finns det några samband? Jag har ingen aning...

I många killars huvuden finns bara sex. Enbart! Dessa killar tar iallafall inte jag så värst seriöst. Sen finns det dom som bara tänker smart och nu menar jag inte pluggisarna eller något sånt. Utan istället dom som tänker förnuftigt. Kan detta gynna mig? Sänka mig? Gör jag en bra "deal"?

Sen finns det killarna som inte bryr sig, går på känsla och hoppar utför stupet och hoppas att det finns en stor, mjuk matta där nere någonstans att landa i. En rak kille som visar vad han vill, är lojal och charmig. Detta är killen jag oftast brukar falla för.

Så, hur vet man egentligen att en kille är intresserad. Jag och en kompis har diskuterat saken, iof vilka tjejer har inte det? Det måste vara det ämne som har stört inflytande på alla tjejmiddagar här i världen. I vilket fall som helst tror vi att det är mycket enklare än vad vi egentligen föreställer oss att det ska vara.

Är killen intresserad så följer han dig hem efter en utekväll, han ringer dig på dagen för att bara få höra din röst och han får det att klicka mellan er, på ett eller annat sätt. He makes the magic happen!

I hope you like me too...


KOMMENTARER

Neha
+  

Gillar det du skrivit=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0