Fem fakta...

+  

1. Jag gillar Betty Boop
Japp, så är det. Vissa har en förkärlek för Hello Kitty, jag har en förkärlek för Betty Boop. Har t.o.m. en bild på henne på min käre, gamle vapendragare, Min moped.
Jag vet inte vad jag tycker är gulligt med Betty men hon är bara så söt!

2. Cravings
Jag har många cravings och får ofta sug efter dom. Så som dillchips, lakrits, hallonjuice

3. Mitt hår var rakt tills jag gick i 6:an
That's right. Mitt hår blev lockigt i 6:an och då fick jag riktiga korkskruvslockar. Nu är mitt hår nästan för långt för att det ska bli riktigt sånna lockar. Men ja, jag hade rakt hår när jag var liten. Har dock alltid haft väldigt tjockt hår

4. Jag tar sånglektioner
Jag har tagit sånglektioner i ett-två år någonting nu och tycker att det är jätteroligt. Innan det gick jag i en liten kör om kanske 10 elever.

5. Jag vill aldrig flytta från Göteborg!
Att resa ett tag är en sak, men att flytta härifrån, nej det skulle jag nog faktiskt aldrig kunna göra. Jag gillar verkligen Göteborg. Det känns verkligen hemma för mig. Skulle nog aldrig känna mig lika hemma i t.ex. Stockholm. So, I'm staying!

KOMMENTARER

Andrea
+  

Hej allt bra? :)

Andrea
+  

sv: skönt att höra! jo det är bara bra :)

marcus
+  

Sv, ja mår toppen =) vad gör du???

Nicole
+  

sv: tackar:D



haft en fin dag?

/Shoppaholly

amanda
+  

nja inte mkt, har typ bara längtat efter att det ska sluta regna ;)

vad skaru göra imorn då?

JULIA BJÖRCK
+  

FIN BLOGG!:)

E M M A
+  

sv: aw, tack så mycket :)

kramar

FOTOGRAF Anton
+  

tack så mycket! är allt bra idag? :)

Ingrid
+  

Hej! Fin blogg du har! Titta gärna in i min och tyck till om den! Vill gärna höra andras åsikter för att bli en bättre bloggare och inspirera andra :)



kramar från Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

marcus
+  

Sv; Jag bloggar och så =) vad ska du göra ikväll?

sanna :3
+  

göte är jättefint :D

Classy - ung blivande mamma!
+  

Kul att du är med i tävlingen, lycka till nu. Vinnaren slumpas ut ikväll!



Hur mår du idag? :)

FIONA - en ointressant vardag
+  

mysigt! idag har jag bara varit i skolan :) vad gör du nu då?:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

SV; Visst är dom snygga? :D

Tror jag ska beställa den gröna faktiskt :)

FOTOGRAF Anton
+  

samma här, vilka håller du på? :)

FIONA - en ointressant vardag
+  

tack så jätte mycket! :D görs?

FOTOGRAF Anton
+  

jag med ;) fast nu har de ju vunnit haha ;)

FOTOGRAF Anton
+  

okej det låter bra! det blir skola mm ;)

toves träningsblogg
+  

hej allt bra?

snart kommer det komma en tävling där du kan vinna två biobiljetter..så håll utkik :)

S A N D R A
+  

Hej vännen,

allt bra med dig idag?:)

ninni
+  

kul fakta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0