Juldagen

+  

Hej på er!

Hoppas att alla hade en bra dag igår med eran familj och vänner och att ni fick många fina julklappar, för det fick jag!

Som alltid på juldagen är det idag dags för middag hos en släkting. Där bjuds det alltid på otroligt god mat.
Lite konstigt att man ens kan vara hungrig idag efter all julmat och fika igår, men men. Snart bär det iaf av och senare får ni se de jag fick igår, även om den bästa presenten inte levererats än ;)

Jag önskar er alla en bra lördag och juldag och så hörs vi senare!
K R A M !

KOMMENTARER

Veronica
+  

Nyfiken på vad du fått för roligt!



Sv; GOD JUL på dig med Linda! (:

Jennie ♥
+  

sv: tack detsamma såhär dagen efter :)

hade du en bra julafton?kram

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Så lite så <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0