New York

+  



This song reminds me of you


KOMMENTARER

+  

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

denice<3
+  

sv tack så mycket:) Och va bra! Haft en bra dag? <3

tovesegnablogg.blogg.se
+  

okej va bra, samma här!;)

Ledsen för sent svar!

Jennie ♥
+  

sv: jo, här har dagen varit bra :) lar med alla julbestyr?

kram

sara
+  

sv: så bra!

helt okej :D själv?

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Jo det är bra :-)

Alina
+  

jo det är kanon!=) sj då? tack så mkt snygging!=)

sara
+  

sv: hehe antar det ;)

Alina
+  

yes det gör jag! =) du då?

michelle
+  

det är jättebra verkligen! nu när jag har fått igång den riktiga julstämningen, nu ska jag slå in julklappar!

malin [fotoblogg]
+  

sv: åh tack =) hoppas du haft en bra dag? :)

Melissa
+  

tack, det är toppen, själv ! ?

Veronica
+  

Sv; Jadå, man kommer sällan hem tomhänt när man varit i Ullared ! Lägger upp bilder på mina fynd så att du kan se (;

Veronica
+  

Sv; Asså, hur har du fått de vibbarna då? x) Hoppas du får dem då !

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Det hoppas jag också ! :-)

newvegasparty
+  

jaa haha den rosa är mysigt, det ser ut så iaf.

Jaa allt är bra med mig, själv då? :)

JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA
+  

sv: Ja min dag har varit bra hittils :P

din då?

hanna
+  

sv: Okej okej :)

Ja, jag har haft en toppen dag, Julavslutning i skolan och allt, fått betyg o.s.v :)

själv?

Jennie ♥
+  

sv: jo, nu är jag not klar :) gjorde brända mandlarna idag och har packat - ska till svärmor idag till fredagsmorgonen :)



händer idag?

Nathalie
+  

åh tack:) hur mår du denna dag?^^

tovesegnablogg.blogg.se
+  

Tack så mkt! Kul att du tycker det. ;)

ida
+  

den bruden är grym :)

GUESS WHO?!
+  

- nice one!

natalie s.
+  

sv: jag mår super nu före jul :)

dd?

Viktoria | Marks största blogg♥
+  

härligt :) jodå min dag har varit bra också, vad gör du nu då?

denice<3
+  

svar: va bra! Min dag har oxå varit toppen:)

Vilken bra låt;)))

GUEVACCI
+  

Skoj, ja har sovit och chillat, ska ha filmkväll nu ^^ Vad får du i julklapp i år tror du? ;)

emmi
+  

svar: tack ska du ha! :)

det är fint med mig, själv då? kram

aww
+  

ja de har jag! har du? :)

EpicWaste
+  

GOD JUL !!

Ha det bäst!!

massa kramar EpicWaste <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0