Uppesittarkväll

+  

Nu börjar uppesittarkväll i Tv4, d.v.s Bingolotto. Tradition såhär den 23:e. Så vi har laddat upp här hemma. Det bjuds på glögg, nötter, juleskum och fudge. Jag hoppas verkligen att uppesittarkvällen gör att jag får lite julkänsla för den har verkligen inte infunnit sig hos mig. Jag har ingen julkänsla alls. Pepparkakor, gran och julmust men ingen julkänsla. Så jag hoppas på att den kommer ikväll.

Hur brukar ni ladda upp för julafton? Kollar ni också på uppesittarkvällen?

 


KOMMENTARER

JESSICKA♥
+  

sv; ohja, och imorn smäller de! :D

elinolsson
+  

vill bara säga god jul! :D

Veronica
+  

Hehe, min familj & jag kollade oxå på uppesittarkvällen.. Vi spelade till och med (: Gjorde ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0