Nyårslistan 2010

+  

Såklart, såhär på nyårsafton, så kommer den årliga nyårslistan. Enjoy

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog studenten, bland annat.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag sätter aldrig upp nyårslöften just för att jag vet att jag inte kan hålla dom.

3. Blev någon/några av dina vänner/föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Norge

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Inte något men någon.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
4 Juni♥

8. Vad var din största framgång 2010?
Bloggen går bättre och jag får många förfrågningar om sammarbeten.

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss två gånger på raken.

10. Bästa köpet?
Balklänningen

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Småsaker. Fikor med vännerna!

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla fina människor på flaket den 4:e Juni

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bruno Mars - Just the way you are

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mycket gladare på den senare halvan av året!

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Följt min egen magkänsla och inte lyssnat på alla andras åsikter.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft negativa tankar

17. Hur tillbringar du julen?
Med familjen

18. Blev du kär i år?
Ja!

19. Favoritprogram på TV?
Vet ej

20. Bästa boken du läste i år?
Elsas Mode

21. Största musikaliska upptäckten?
Oscar Linros

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kamerafilter

23. Något du önskade dig men inte fick?
Vet ej

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade med massor av sushi!

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag hade fått jobb

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som vanligt kör jag på allt som jag gillar ^^

27. Vad fick dig att må bra?
HAN

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Vet ej

29. Vem saknade du?
HAN


KOMMENTARER

ALICE - FOTO & DESIGN
+  

FOTOTÄVLING PÅ BLOGGEN!

Du kan vinna något valfritt från JohanPixels webbshop under 150 kr. Så, vad väntar du på? Greppa kameran och ta en riktigt fin bild som du kan tävla med! :)

Direktlänk till inlägget: http://aliiceviktoria.blogg.se/2010/december/tavling-i-samarbete-med-johanpixels.html



Förlåt om du fått detta förut, men jag vill bara inte att någon ska missa chansen att vinna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0