Go'morron folks

+  

Nu sitter jag i datasalen här på skolan och har ett hål på hela fyra timmar, mumsig är det! Skulle egentligen vilja åka hem men eftersom jag bor en kvart bort så går bussarna en gång i timman på dagen, vilket gör det onödigt. Så ja, nu sitter jag här och gör det bästa av situationen genom att hjälpa en kompis med hans uppsats. Någon nytta måste man väl göra.

Idag slutar jag klockan 15:30 och sen blir det en snabb sväng hem och sen åka iväg igen, till sånglektionen. Hörs sen


KOMMENTARER

Simone
+  

Är det en kvart att gå, elelr kanske en kvart med bussen? annars had ejag gått hem :D

Lina
+  

Fin dsign! =)

Evyn - Sveriges minsta bloggerska
+  

Hej, Du jag undra alltså får jag den gratis eller ska jag betala hehe? Är inte så säker därför fråga jag:D Tack igen

Evyn - Sveriges minsta bloggerska
+  

Okej jag tar nog den i mitten:D och TACK TACK:D bästa presenten ju:)

Neha
+  

Vad jobbigt att ha på 4 timmar

simone
+  

sV: Grymt bra med mig här :D Hur mår du själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0