Havet<3

+  


KOMMENTARER

PICTURES BY ELIAS
+  

allt är bra! själv?

PICTURES BY ELIAS
+  

bra bra!

Gjort idag då?

PICTURES BY ELIAS
+  

göött!

Har varit en sväng in till staden!

Har det varit varmt?

Anonym
+  

sv; 23!Nu regnar det ://

PICTURES BY ELIAS
+  

Luleå, durå?

PICTURES BY ELIAS
+  

Jaså :D

Hörde att dom byggt ett stort parisehjul i göteborg!

Drawings
+  

SV: Tack för svar!



Jo, det är bra, själv då? :D

E m e l i e | Mode och vardag
+  

sv: jo det är bra, lite ont i fringret eftersom man är superklantig och smäller igen kassaskåpsdörren på den :) Haha, bra drag. Hur är de själv? :)

Balida
+  

Fin blogg :) Godnatt Hoppas du haft en bra dag!

Drawings
+  

SV: Angående bilder, jag gör inte det längre! (:

nicole
+  

sv: Har haft tjejkväll :)

dudå?



/Shoppaholly

angelica
+  

sv jag mår jättebra :) du då?

Drawings
+  

SV: Så bra! ^^



Vad gör du då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0