Sjuk

+  

halsont
feber
ont i kroppen
SUCK


KOMMENTARER

nicole
+  

sv: idag har jag shoppat :) dudå?



/Shoppaholly

amilia
+  

SV: va mysigt! nej jag har bara fikat med några vänner !:)

Hanna
+  

sv: Oj, det lät inte bra.

Jag har varit med kusinerna och lekt modell och sjungit. Men det var något konstigt med min dator så det funkar inte i movie maker. Så vi får se hur det går med det... Vi kanske fixar det nästa vecka.

nicole
+  

sv: det är bara bra :)

förresten vi följer inte varandra på bloglovin va ?

vi kanske kan göra det tänkte jag



/Shoppaholly

nicole
+  

sv: bara bra här med dig då? :)



/Shoppaholly

amilia
+  

SV: Nja, regnet öste ner och vännerna har sett gladare ut!

Hanna
+  

sv: Det hoppas jag med, men det gjorde inte det... Vi får spela in med mic till datorn... Men vi visste inte hur den funkade, så vi får nog skippa det där. Hon som sjöng så bra :)

Nedya & Emmyy
+  

Fin blogg, krya på dig :D

nicole
+  

sv: okej :)

lägger till dig med nu



yck gärna till om dagens outfit

/Shoppaholly


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0