HELT kär!

+  

Igår, efter att ha skrivit matteprovet åkte jag och en kär vän in till stora staden Göteborg för att gå på öppet hus hos GU (Göteborgs universitet). Detta blev en smärre katastrof när vi började med att gå till fel ställe, Handels istället för Pedagogen. Men det fixades snabbt till och som en extra omväg till Pedagogen gick vi förbi min favoritaffär Fanny Michel i Haga. Har ni inte varit där, GÅ dit! Man blir kär i allt där inne. Precis ALLT. Skulle jag ha överflödigt med pengar så skulle jag nog, helt seriöst, köpa upp hela rubbet. Underbar butik!

Iallafall så har dom fått in Kenzas skor "Wildflower by Kenza" och hennes handledsväska från Jofama. Jag är kär! Tyckte väskan var helt underbar! Mjukt skin och den skulle passa till allt! Jag skulle vilja ha den i vitt, men nu när pengarna tryter till allt annat än det man vill så får vi nog vänta med shoppingen tills jag får ett sommarjobb.

Jag provade också två av hennes skor och jag måste säga att de är otroligt sköna för att vara 11-13 cm:s klackar! Jag ska nog också köpa dessa två par när jag får lite mer pengar för jag tycker verkligen att dom skulle passa det mesta och är det inte ursnyggt med den rosa sulan, så säg!

Så om det är någon som vill köpa dessa till mig som en gåva så får ni gärna detta! ;)


KOMMENTARER

simone
+  

otroligt snygga!

Maria - livet i Milano ☆
+  

ja väskan är jättesöt =)

Maria - livet i Milano ☆
+  

åh tack vad snäll du är! =)

Elvira Eriksson
+  

Snygga:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0