LördagenDen27e

+  

God förmiddag!

Hoppas att alla har sovit gott och är pigga och glada! Det är ju trots allt lördag!

Gårdagskvällen spenderades med några av mina bästa vänner, Jurassic Park, thaimat och mys. Kan det bli bättre? Var där tills jag blev för trött och drog mig hemåt vid halv ett tiden. Finns inget bättre än vänner som man verkligen kan vara sig själv med. Man behöver inte vara uppklädd, man kan komma som man är. Är inte det de jobbigaste när man känner att man inte kan krypa upp i soffan för att det är för "fult". Det blir sådär nervöst och jobbigt. Tur att jag har de bästa vännerna då, kan man väl säga :P


Det finns inte ett enda normalt kort på mig och Carro tillsammans. Hmm..


Carro hade bakat smarrig kladdkaka.


Dagen ska mest spenderas med familjen hemma hos en släkting, på middag där och ikväll får vi se vad som händer. Inget bestämt alltså..

 


KOMMENTARER

simone
+  

haha så häärligt foto, det första :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0