Om trötthet... OBS. Deppigt inlägg

+  

De senaste månaderna har varit sjukt jobbiga för mig. Jag har varit trött hela tiden och verkligen inte orkat någon! Mycket av detta berodde på att jag då åt ett p-piller som gjorde mig super grinig och trött men också för att jag bara har haft matte i mitt huvud sen i julas. Det är slitsamt att få negativa besked om och om igen och det gör att man bara drar det med sig, plus lite mer. Man blir deppig helt enkelt.

Jag kan inte ropa hej än, men jag hoppas att jag har klarat det där jäkla matteprovet nu. Med mina motgångar på senaste tiden vet jag inte om jag orkar att börja plugga på nytt igen.

Jag har inte mått så bra idag så jag ska nu gå och bädda ner mig och sova snart. Jag kan verkligen inte sova förmycket och inte heller sova ikapp. Någon som vet något som man blir piggare av? Något te kanske?

Ha det toppen!

KOMMENTARER

S A N N A S . R U M
+  

Åh, det här kanske kommer sent, men jag är likadan! Trött hela tiden alltså. Jag vet vad det beror på (för min del i alla fall!) - jag tränar inte. Vet inte om du tränar, men när man tränar blir man piggare. Inte direkt efter, men i längden. Kroppen behöver det för att kunna koncentrera sig. Dock är jag så lat så jag har inte börjat träna ännu, men jag ska det i alla fall (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0