Slutspurt i slowmotion...

+  

Måndag igen, men det är inte vilken måndag som helst! Det är måndagen innan studenten som ägen rum på fredag! Jag är överlycklig! Det faktum att jag bara har tre saker att göra denna veckan gör det inte sämre precis. Imorgon ska jag på betygsamtal i Svenska B och på torsdag ska jag äta tårta och sen pynta studentflaket, kan det bli bättre? Funderar bara på om denna veckan kommer gå långsamt eftersom jag inte har något speciellt att göra. Hmm..

Jag plannerar iallafall att göra en ny design denna veckan, jag vet hur jag vill att den ska se ut, så det kommer nog inte ta så lång tid. Den kommer nog upp i helgen någon gång.

Tar ni också studenten denna veckan?

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0