Amelias nya design

+  



Checka in hennes blogg genom att klicka på bilden!


KOMMENTARER

brander
+  

gud vilken fin design du har :) !

Sofia :D
+  

vart gör du din header ?:)

Jennie ♥
+  

sv: härligt. jag ska med göra bloggdesignersn nu. alt bra med dej?

kram

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

Allt bra :-)?

Vicciyelly
+  

Hey, få en länkning på min blogg i en VECKA! för att få länkningen kommentera mitt inlägg som heter BLOGGAR och Ljung är en BLOMMA del 3!



Nu har jag också VECKANS BLOGG! Var med och tävla!

LYCKA TILL

malin [fotoblogg]
+  

vilken fin blogg du har =) hoppas du har en bra dag!

sanna
+  

Fin design :)

Allt bra?

Issa
+  

Jättefin blogg! :)

moscoo
+  

Va med i veckans blogg

www.mocoo.blogg.se

Tävlingen avslutas på söndag.



the contest is on bitches ;)

Emelie
+  

Svar:> Tvn resten av kvällen tror jag, haha. Själv då? :)



Jätte fin design btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0