Världens sämsta bloggerska

+  

"Och priset som världens sämsta bloggerska går till......(Trumvirvel) LINDA från Lindasara.blogg.se!! Grattis!"

Jag vet inte riktigt varför det har blivit såhär. Idag vaknade jag (ingen tanke på bloggen) och sket i frukost utan åt lunch vid ett (ingen tanke på bloggen). Nu är jag nästan fullt påklädd och kom på att man kanske ska skriva lite. Skulle nog hjälpa till om man skrev blogg i pannan, men nu står det iaf på min skärm. Så, nu ska jag inte glömma bort min lilla blogg mer! L O V A R !


KOMMENTARER

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: :) Idag ska jag jobba hela kvällen, vad ska du göra? Kramar :)

julia
+  

sv ; mår toppen själv då ?

julia
+  

sv ; mår toppen durå ?

- N E W V E G A S P A R T Y
+  

jag tycker din blogg är jätte fin!

hur mår du då :)

KNORKAN
+  

Tack snälla du. Det är toppen :) Hur är det själv?

Veronica
+  

SV; Sånt är ju himla kul!



Aha, vad vill du bli där igenom? Klart jag håller tummarna (; Btw, om jag inte har sagt detta förut så säger jag det nu : Riktigt fin blogg har du (: Fortsätt så.

Julia
+  

härligt, jag har lagt till dig nu :) säg till när du lagt till nig också då :)

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0