Vill du bli länkad?

+  

Godmorgon på er!

Hoppas att ni sovit gott och att ni är pigga och glada! Idag mår jag mycket bättre! Illamåendet har blivit bättre och jag har inte längre ont i halsen, tipptopp!

Jag tänkte be er om hjälp. På fredag ska jag fira min födelsedag/säga hejdå till en kompis som ska flytta, jag ska ut helt enkelt ut och jag har verkligen inga idéer på vad jag ska ha på mig! Noll inspiration!
Därför tänkte jag be er att länka era finaste festoutfits alternativt beskriva dom, och den som får ihop finaste outfiten blir länkad med en beskrivning om bloggen med bild och hela köret! Låter inte de bra? ;)


KOMMENTARER

malin [fotoblogg]
+  

sv: skönt att höra =) ja min helg har varit bra, själv då? :)

Johanna
+  

Hej :) Du kan ju kanske ha svarta tajts på dig, och sedan en enfärgad klänning på dig med ett par högklackade skor i kanske matchande färg som klänningen :) Och sedan kanske något fint armband eller så :) Hoppas att detta förslaget duger :) Kram Johanna

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

Viktoria♥
+  

superfin blogg du har :)



var gärna med i dagens blogg hos mig :)

Destiny <3
+  

hejhej hur mår du :)?

Anonym
+  

Tack för en jättefin header! Kram

Missdoll
+  

Åhh Tack! Vad glad jag blir! :)



Allt bra med dig idag då?



Kram!

michelle
+  

sv: jo det är bara bra :) själv ?

emsi
+  

ja det hoppas jag med! :)

emmi
+  

Från & med nu finner du mig på en ny blogg där jag inriktar mig mer på tips & mode. Hoppas du tittar in! http://fashiontwisted.blogg.se/



kramar från http://emmimalmberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0