Dagens

+  


KOMMENTARER

En bögs liv
+  

Jag fyller den 19e :D

olivia - drömmen mot att bli fotograf
+  

rtig sngg oitfit! :D



sv: okej, fotat och skolan ;)

Cissi
+  

Hur är det med dig idag? :)

luffi
+  

Hey!



Haft en underbar dag!? Har du med haft sol idag? Kram Luffi

Julia
+  

sv; aha, de finns rätt många "Lisa" på Allé, men ja har säkert sett hene ngn gång :)



Snygg jacka! =)

LORISSA LOVEBOMB
+  

Varit på shoppingtur:) Gillar du att shoppa second hand?

Cissi
+  

härligt! det är bara bra här med :)

luffi
+  

jo tack toppen här!! gör du då? kram

En bögs liv
+  

eller hur ;9 grattis till oss

LORISSA LOVEBOMB
+  

sv: :D



Vet du vad du ska hitta på i helgen då?

christin MODE inredning personligt
+  

snyggt!

Angela
+  

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0