Torsdagens köp!

+  









Allt är från Gina


KOMMENTARER

elina
+  

allt är super bra :d

michelllee ♥
+  

fin blogg :)

natta
+  

alltid kul med nya köp :D

Sandra
+  

Snygg den andra toppen va! Vad kostade den?

ninni
+  

sv: joh jag veet! förstår inte varför jag inte gjorde de?

..aah jag håller med dig helt :)

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Har du haft en bra helg då? :)

natalie
+  

sv: inget särskilt här. hos dig då?

liindblaads
+  

jaa de va lite synd! men men :P

Sandra
+  

Klänningen var väldans snygg DÅ, nöjd ;)



Jo tack det e bra själv?

Sandra
+  

Hahah ja men rätt ska va rätt ;)



Jo helgen var finfin shoppat massa i gosat med älsklingen o katten o igår kom min 17 åriga brorsdotter så det blir ett himla fnittrande i några dagar :) Hur va din helg då?

melanie
+  

snyggt !

Sara
+  

SV: ska vara med kompisar du da? :)

Ida
+  

T-shirten med döskallen va sketsnygg ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0