Pressvisning imorgon

+  

Jag ser verkligen fram emot morgondagen! Då ska jag in till stan (Göteborg) för att gå på pressvisningen av filmen "Due Date". Christine är min "plus one" och det kommer nog att bli jättetrevligt tror jag!
Jag har blivit bjuden av Videofy.me och vet att det är några bloggare som blivit det, bla. Joel. Får hoppas att man hinner hälsa.
Jag hoppas på ett bra event och att filmen kommer bara så bra som den verkar. Den verkar faktiskt väldigt rolig!
Skriver mer imorgon och kör en recension av filmen.

Ha en bra kväll!


KOMMENTARER

Ellen Schutz
+  

sv; åhh va kul ! :)

- ska nog shoppa & så rida :) har ju lov från imorgon !

idagratte
+  

superfin blogg :D

Ellen Schutz
+  

sv; hehe :P jao hela nästa vecka ! ska bli så himmla skönt :)

-måste ha vinterskor :) & så ska ja försöka köpa ngn julklapp :)

Ellen Schutz
+  

sv; jao då de ska jag göra !

- tänkte köpa UGGS & ngr boots av ngt slag men fick mammas uggs idag :) så blir ngt annat också, kan inte bara ha uggs :P

-åhja det är mindre än 2 månader kvar tills julafton. Idag äre 2 månader tills jag fyller 17, fyller den 28 dec

emma
+  

Sv: Jo tack allt är bara bra med mig :) själv ?



Svar: Jadu bra fråga jag tyckte det verkade roligt. och så ville jag testa och se. och jag tyckte det var roligt så jag fortsatte :)

Ellen Schutz
+  

sv; hehe du är inte ensam, jag fyller sist av alla mina kompisar.. rätt surt =/

-åhja de finns det ! hoppas bara ja hittar ngt som passar mig :P

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

Vinnaren av ett presentkort på 300 kr hos talkingclothes.se är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D

emma
+  

sv: skönt att höra. Min dag har varit bra. Din ?

emma
+  

sv: Inget specielt. Haft träning dusjälv?

Z A N D R A :)
+  

sv: jag är sjuk, så inte bra alls!

själv då? :p

Ellen Schutz
+  

sv; jo ja brukar alltid ha tur med skor :)

-natti sov så gott :)

liindblaads
+  

Kommer bli såå kul på pressvisningen :D

emma
+  

sv: Okej trevligt :)

emma
+  

det är bara bra med mig :)

Vad har du gjort idag då?

Amanda Rieem
+  

Tjabba! :D



jag gör det samma.. har inte mkt att göra... :/

idagratte
+  

sv: vsg :)

de är toppen! sjd? :)

idagratte
+  

sv: härligt att höra! :)

ja! har du ?

Amanda Rieem
+  

Ja du måste säga hel till brorsan om du stäter på honom.. :D

T O V E ♥
+  

okej va bra, ja de har jag haft. inte så mkt dusj?:)

emsi
+  

varsegod :) jo bara bra sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0