The long road

+  


KOMMENTARER

liindblaads
+  

Tack för att du va med i dagens blogg :)

kolla om du är vinnare :)

om inte så ligger en ny chans uppe idag :)

Jennie ♥
+  

sv: hoppas de löser sig då, inte kul att vara stressad :/



allt bra annars?



Om du vill vara med i min fredagsintervju - man får ett par frågor om sin blogg - så kan du ge mej din mejladress så mejlar jag dej. kram

Stephanie & Sannah (AMPELOS)
+  

fin super fin

JoelSV
+  

Sv. jaha okej, typsikt att det ska regna då :P vad står på inköpslistan då? :)

Linnea
+  

sv; tack så mycket =)

Z A N D R A :)
+  

vad fin bild :)

natalie
+  

sv: hihi ja :)



var är bilden tagen?

sannalitens.blogg.se
+  

Svar: Okej :) Vad har du gjort idag då? :)

guevacci
+  

fin bild! :)

absoluterosa
+  

Fin blogg :)

Ellen Schutz
+  

sv; okej =/ jobbigt.

nja de är sådär med mig.. sj?

Linnea
+  

sv; aa okej jag förstår =) tack för svaret iaf =)

Ingrid
+  

gillar bilder :)

Z A N D R A :)
+  

sv: okej :) jag äter glass med saltlakritssås! :D

yummie

T O V E ♥
+  

fin bild, design och blogg :)

T O V E ♥
+  

varsegod:) ingenting alls dudå?;)

T O V E ♥
+  

ojj, löste fel kommentar :( heheh

jo de är bra med mig själv då?:)

Ellen Schutz
+  

sv; ao men det kan inte vara på topp jämt ;)

-härligt ! gjort idag?

Ellen Schutz
+  

sv; härligt :) vad är det som händer imorgon då?

+  

sv; jag har vart i skolan bara :P & sovit :$

Anonym
+  

sv; jag har vart i skolan bara :P & sovit :$

emma
+  

Heej! fin blogg.

Z A N D R A :)
+  

sv: hihi jag älskar också saltlakrits! :D

emma
+  

Jag har pluggat..

Händer idag då? :)

Beatrice
+  

åhh va sööt blogg!:D

Missdoll
+  

Hej tjejen! Gud vad fin bild! & vilket fint hår du har. Super fint! :o



Allt bra med dej? :D



/Missdoll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0