Idag vill jag...

+  


KOMMENTARER

liindblaads
+  

jag tyckte de gick bra , alla andra tyckte de med

även läraren tyckte min inledning va bra men failade mot slutet :S



vågar dock inte skriva de i bloggen vad jag tyckte och tänkter om lärarens kommentar xD för han läser bloggen själv XD

Jennie ♥
+  

sv: jag har med en del bloggdesigners som jag ska göra :) är klar med de nu faktiskt.

sen blir de myspys!

kram

Nitiotre
+  

Ser bra ut ;)

Ellen Schutz
+  

Dagens blogg är nu korad ! Kika in för att se om du blev den lyckliga vinnaren :)

om inte så kommer det en ny chans imorgon !

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D
+  

Jätte snygg header och design! :D

m'
+  

Vad gör du? + har du bloglovin=)?

Ellen Schutz
+  

sv; så lite så :)

-händer i helgen?

m'
+  

Är du en rumpnisse :>?

/matilda

Ellen Schutz
+  

sv; okej va härligt :)

- nja slappa ikv, imorgon ska ja jobba på min pojkvänns farbrors 50 års fest :)

Catwalkqueen
+  

Är du villig att åka så går det ju! =)

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D
+  

Nu har jag presenterat vinnaren i dagens blogg! Kika in för att se om det blev du :)

Julia
+  

Skorna va jättesnygga :D

Lanah
+  

Snyggt!

liindblaads
+  

tack för du är med :) drar en vinnareikv :)



//Liindblaads

Lanah
+  

Sv: Jodå, allt är bara fint! :) Och med dig?

Lanah
+  

Sv: Härligt!

Min vän fyller år imorgon, så hela gänget ska dit på födelsedagsfest. Och vad händer för dig då? :)

Jennie ♥
+  

sv: tack detsamma du!! haft en bra dag?

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D
+  

sv: hihi japp :D



haft en bra fredag?

nicole
+  

sv: sitter i stokholm just nu:)



vad har du för dig idag då?

/shoppaholly

Elin
+  

Älskar skorna!:)

Elin
+  

Sv; Ja verkligen:). Det är bra, Själv? :D Kram

Lanah
+  

Sv: Tack. :) Vad jobbar du med?

Lanah
+  

Sv: Åh, spännande!

Elin
+  

Sv; okej härligt & höra:)

Godnatt!

Ellen Schutz
+  

sv; jorå:) de får vi hoppas, ska visst komma över 100 pers på den festen så undra va de är ja ska göra xD

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D
+  

sv: härligt! jodå det var jätte bra! :)



allt bra idag då?

Emmy
+  

sv: I helgen gör jag inte så mycket mer än å kurerar mig, du då?

FIONA - en ointressant vardag
+  

hehe i know ^^

Laura Klink
+  

hej, jag och min syster har tråkigt, så vi har en tävling mot varandra i min blogg, rösta på en av grisarna som vi målat i paint så blir vi glada :)



http://verdechicca.blogg.se/?tmp=26193012

Ida
+  

snygg blogg! :) vartifrån är den svarta kavajen? :)

Gabriella
+  

skorna va ju super snygga! vart kommer de ifrån? :)

suwii
+  

Fint!

Fin blogg föresten :)

kajsa
+  

Snygg outfit :D



Hoppas du haft en bra dag!

+  

TÄVLA OM ETT KORSÖRHÄNGE PÅ BLOGGEN! :)



http://alexandraekstrand.blogg.se

Johanna
+  

Jackan&skorna, mumma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0