Ögoninflammation

+  

Hejsan!

Ville bara berätta att jag nu fått en salva som ska göra att min ögoninflammation ska bli bättre och jag hoppas att den är borta om bara några dagar.

Just nu sitter jag och tittar på alla fina höstplagg som kommit ut i webbshopparna. Otroligt fina koftor, tunikor och jackor. Jag måste verkligen få tag i en längre jacka att ha nu i höst och vinter! Har ni tips på någon toppenfin jacka så är det bara att hojta!

Som alltid när jag letar nya kläder så letar jag på HM. Dom gör en aldrig besviken! Tycker verkligen att dom är BÄST! Här är några av mina favoriter från HMs höstkollektion.


KOMMENTARER

sandra
+  

vad jobbigt..

FOTOGRABBEN.SE
+  

sv; HEJA RÖDGRÖNA!!



Jag förstår inte hur svenska folket röstade igår -.-

hanna
+  

jag gillar din blogg :]

JULIA
+  

sv:

tack :) men den är väldigt enkel!

Anonym
+  

Linnea
+  

Sv; Jo riktigt gott ^^ Allt är bara fint.



Den rosa klänningen var riktigt söt! :]

Anna med A
+  

Vad gör du? :)

ciiz
+  

taack va snällt :)

Jennie ♥
+  

sv: nej vad tråkigt - krya på dej!

allt är fint med mej :) haft en bra ag annars?

Sandra
+  

Haha ja dom är jätte söta :D

Alle
+  

Fin blogg! :)

Anna
+  

sv: jag har bara varit i skolan. sj? :)

faanny
+  

stackars dig! varit i skolan och med kompisar :)

liindblaads
+  

taack :)

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu! Gå in och kolla om det var du som vann, annars kommer det en ny chans imorgon med ett extra pris! :D

♥piinkpiiercing - the one and only♥
+  

har också haft ögoninflammation, en gång, inte kul! :(



svar: elr hur ^^ vill fan ha en sån tröja ^^

allt bra idag? :D

Anonym
+  

hm okej!

♥piinkpiiercing - the one and only♥
+  

svar: nä, och salvan i ögonen var jobbig! :(

det är bra, är svin trött bara, göru? :d

♥piinkpiiercing - the one and only♥
+  

svar: vad för film? funderar också på att göra det, vill inte sova än, kan inte sova än...

H A N N A ★
+  

hiih , gör du nu då? :D

Anna med A
+  

Jag vaknade nyss :) ska till skolan klockan åtta. så trist!

Vican
+  

Fin blogg! Min bästis heter Linda och hennes lillasyster heter Sara och du heter Linda Sara!^^

Johanna
+  

sv: Tack! :)

håller med dig, H&M gör en aldrig besviken!

Maria - fashionstars ☆
+  

så mycket fint :)

Ayse
+  

Jag älskar H&M's kläder. Så snygga och användbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0