Till Sandra

+  

Hej på er!

Ni anar inte hur seg jag är. Har inte orkat skriva något än även om jag har fått idéer på blogginlägg så har jag helt enkelt inte orkat. Det är som om jag inte sovit på en månad. Jag kanske sover för mycket nuförtiden? Antagligen!

Idag, eller rättare sagt i eftermiddag ska jag åka iväg till Sandra där också Christine kommer vara. Tjejmys ikväll. Antagligen blir det film och glass och massor av tjejsnack. Hoppas på en lyckad kväll!

Ikväll kommer ett inlägg upp som jag verkligen har längtat på att publicera. Ska bli jättekul! Titta in då!

Ha en bra dag! (:

KOMMENTARER

Jennie ♥
+  

sv: jaa, de var ju fullmåne igåt med, så somnade sent :P ja usch vilket väder!

allt bra?

Alexandra - Uppsalas största blogg
+  



Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2010/september/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

FIONA - en ointressant vardag
+  

hehe ja självklart :)

DENISE
+  

jättefin design:)

julia
+  

tack tack <3

hedda & thilia ♥
+  

taack :)

Anonym
+  

Hejsan! Kika gärna in hos mej =)

liindblaads
+  

jasså :) vad jobbar du med ?

FIONA - en ointressant vardag
+  

samarbetar redan med henne. ;)

toves träningsblogg
+  

Jag sitter och äter mitt kvällsmål efter 2timmars dansande så är lite upp i varv.. haft en bra dag annars?

liindblaads
+  

ohh fan va nice :D

Emmie Viding
+  

sv; skönt då! jovars, de rullar på fan. dumt att klaga ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0