"Ullared" ikväll

+  


KOMMENTARER

Classy - ung blivande mamma!
+  

Vad skönt :) Jag har städat som en dåre jag! Gör du nu då?

Alina
+  

hehe;D

lovisa
+  

sv: allt är priMA:D själv?:D

Emma.
+  

Svar; Åh, tack. Du har oxå en fin blogg! <3

toves träningsblogg
+  

:) hej på dig du..

haft en bra måndag?

Johanna
+  

Sv : Visst är dom :)

Nä jag var iväg till en tjej och gjorde dom. Hon är jätte duktig :)

mk
+  

Ja, ellerhur? :)

Emma.
+  

Svar; jadå. sj?

D D A N I E L L A A ♥
+  

sv: Jadå, allt är bara bra. Hur är det själv? :)

Moa
+  

Jag ska kolla



svar: tack sp mkt!

Lillyzen ♥
+  

sv: jaa, jag vet! Klart jag ska titta!

nikolina
+  

Jo sådär , har huvudvärk men annars är allt super :)

Själv då? kram

jennyhammarström - mitt liv som mamma
+  

sv; det var det också! :D

Emma.
+  

Svar; Vad roligt att du är med!

lycka till.< 3

D D A N I E L L A A ♥
+  

sv: Okej, det låter bra! :)

Sofiaa
+  

Sv: jag tackar stenhårt :D

FRIDA HJÄRTA KEVIN
+  

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

F A N C Y
+  

Svar. Tack =) Allt bra med dig?

Emelie
+  

haha ullared är så härligt att titta på. morgan på lagret är min favvis :P



sv: Tack tack :)

Haval B Aziz
+  

sv: hahaha okay :D..mjo helt sant det.

E M M A
+  

sv: jag tror inte det ^^

kramar

lovisa
+  

SV: HÄRLIGT att höra!:D

F A N C Y
+  

Svar. Det är super med mig =) Själv då?

Classy - ung blivande mamma!
+  

Okej :)

Hm, nja inte direkt just nu. Det liksom kommer när jag själv börjar med design å så :) Men ha något som speglar ditt liv :)

Jag tar de bara lugnt jag!

cornelia
+  

sv: åh tack så mycket, va snäll du är :)

Classy - ung blivande mamma!
+  

Ja men verkligen, kul för oss att sitta å vänta som två fån när man kunnat göra så mkt annat!

S' - Be Real ♥
+  

sv taack :)

Anna
+  

Hehe, nä tittade inte :P



sv: aa det var gott, körsbärskakan lite mindre men men jag ska inte klaga. Allt bra?

Maria - fashionstars ☆
+  

nej foten är fortfarande dålig tyvärr, tycker den får ta och bli bra nu :p

FAAKIE WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
+  

cool blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0