I ♥ Gbg

+  

Vad jag verkligen älskar Göteborg dagar som denna. Det är soligt och varmt och den grå vintern har gått över till en grön vår. Skinnjackan, conversen och solbrillorna åker fram i takt med att uteserveringarna öppnas. Jag känner på mig att detta kommer att bli en underbar vår med en efterföljande, ännu bättre, sommar. 

Har ni inte varit i Göteborg på sommaren tycker jag att ni missat något. Gatorna fylls på med turister, band kommer och spelar och man kan ha picknick i slottskogen med alla vänner. Ta färjan ut till några av öarna.
Åh, vad jag vill ha 25 grader, shorts och sommar!

Ska ni komma till göteborg och bo i sommar? Eller bor ni kanske här?



KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0