In the shadows

+  

Okej, okej… det kanske är år och dar sen jag skrev något senast men det har sina förklaringar och dessa förklaringar är HEMLIGA! I alla fall i nuläget. Jag har det i alla fall underbart och varför.. ja.. det är ju som sagt en liten hemlis som jag inte kan avslöja än.

Så tänk, det är bara 10 dagar kvar tills jag blir sambo med min underbara Andrew. Ska bli toppen! Har redan tänkt ut hur vi ska fira hans flytt! Det blir i sin tur en liten hemlis för honom. Mycket hemligheter här och inga avslöjanden, vad tråkig jag är då!

Nje nu ska jag iväg en sväng. Ganska svårt att skriva när jag inte får avslöja för mycket, men okej…


Andy, jag saknar dig där hemma<3


KOMMENTARER

Julia
+  

Nu kör jag igång dagens blogg :)

Vill du ha chansen att bli en av de som blir dagens blogg?

gå in på den här länken http://juliiialarsson.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html#comment :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0