Life is wonderful

+  

Ni förstår inte hur många små rosa moln jag svävar på just nu. Igår fick jag reda på att min pojkvän som nu bor på Gotland fått jobb här i Göteborg och kommer därför att flytta hit och bo hemma hos mig från och med 1:e maj. Det är otroligt, vi har inte känt varandra så länge men ändå känns det som en evighet och allt är perfekt.

Skulle inte kunna tänka mig någon som passar mig bättre, som är mer underbar eller snällare mot mig än vad min Andrew är och nu ska vi bo ihop i mitt lilla rum!

Som sagt, den 1:e maj blir jag sambo, om man nu kan kalla det så när man fortfarande bor hemma.


KOMMENTARER

Sofia
+  

Grymt fin blogg! :)

Kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar, om du har lust!

GUEVACCI
+  

Tjena, hur är det? :)

ida :) ♥
+  

låter underbart :D



ha en fin dag!

kram :)

anniematildas
+  

åh va kul !

- tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0