Borås djurpark

+  

Bloggen blir helt klart lidande när det händer mycket. För det gör det verkligen! Jag har som sagt blivit sambo med världens finaste kille för snart 3 månader sedan, men i väntan på lägenhet bor vi hos mina föräldrar. Att bo med den man älskar är nog det bästa som hänt mig, han är det bästa som hänt mig och jag är SÅ LYCKLIG!

Att bo tillsammans med sin pojkvän betyder också att jag vill spendera all tid med honom som vi får. Efter att han slutat jobba och nu när han har haft semester har vi varit som klistrade och jag har haft en underbar sommar!

Nog om det, idag har vi varit i Borås och handlat lite på Nelly outlet och varit på Borås djurpark. Shopping fynden kommer upp inom kort, funderar på att göra det i en Haul-video...vad sägs om det?

KOMMENTARER

sofia
+  

SV: Tack så mycket! Det ska jag nog ha. :D

Alexandra - Uppsalas största blogg
+  

sv. åh tack :) joo allt är bara fint tack sj då? :D

Lisa Radojewska
+  

Hur äre med dig?<3

n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3
+  

Blir film snart, har du några bra svenska filmtips :D?

sofia
+  

SV: Jo tack, allt är bra med mig :) själv?

Sophia
+  

Låter som en härlig sommar :)

sofia
+  

Tack detsamma! :)

Guevacci
+  

fortfarande sjuk :( sj då?

Sv; Jag håller med dig hon är klockren i den filmen! (:

MADDES
+  

Kikar in och önskar dig en riktigt fin lördag!

Marielle
+  

Jadå, det var jätte mysigt :) allt är bra här, med dig med ?:)

Alexandra - Uppsalas största blogg
+  

sv: tack :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0