Dag 10 – Min hårrutin.

+  


Jag gör faktiskt inte så mycket med mitt hår. När jag som 11 åring fick lockigt hår så ville jag först bara platta håret men jag lärde mig med tiden tycka om mitt hår, så nu gör jag inte så mycket.
Eftersom mitt hår lätt blir frissigt och torrt är en bra inpackning räddningen. Jag använder t.o.m. inpackning som balsam och så försöker tvätta håret så sällan som det bara går, för att det ska bli mindre slitet.

Efter tvätten så borstar jag alltid igenom håret, jag vet att det är bättre att kamma, men tycker det blir finare lockar om man borstar. Sen tar jag i Straight Cream för att lockarna ska hålla sig längre och bli mindre frissiga och håret inte ska bli stort och burrigt. That's it. Svårare än så har jag det inte!

KOMMENTARER

+  

tycker du att dom där är bra, inpackningen och vad de nu är? :)

Caroline
+  

sv: aww, tack detsamma :)

Nathalie
+  

jag har också lärt mig att tycka om mitt hår^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0