Läsarfråga

+  

 

Jag fick en fråga om det HÄR inlägget som jag tänkte svara på. Den grå förpackningen är en inpackning som jag använder som både inpackning ibland och som balsam när jag tvättar håret. Den svarta förpackningen är som en gel som man tar i, i blött hår och som gör att håret blir rakare. På mig som har lockigt hår gör det att mina lockar blir mycket finare och mindre frissiga, men har man rakt hår så hjälper det till mot t ex frissighet i fuktigt väder osv.

Rekomenderar verkligen båda produkterna! Inpackningen ligger på runt 180 kr och gelen på ca 150 och finns att köpa hos bland annat frisörsalonger.


KOMMENTARER

Emelie
+  

hihi jaa visst var dem, älskar deras skor :)

MADDES
+  

Igår var jag på min praktik hela dagen och när jag kom hem blev det att tvätta och sen mysa med killen! Hur har helgen varit??

sara
+  

jätte fin blogg du har!! har tipsat mina vänner om att dom ska läsa den!!

hur mår du och hur länge har du bloggat ?

svara i kommentar på min blogg ! :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0