One call away

+  



Den bästa starten på dagen är ett samtal till dig!

 


KOMMENTARER

e l i n
+  

Japp :D

själv?

Sara
+  

Så fin bild :)



Ja, jag ska på kalas ikväll :) Du då? :)

JENNIFER ♥
+  

sv, allt är toppen med mej, jag har varit o shoppat idag (: <3

aww
+  

aha :) jag kom precis hme!

Sara - Only me
+  

sv ska nt göra så mkt<3

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

Fin bild.



SV; Smsar med kompisar :)

HANNA
+  

Tack :D

aww
+  

tack snälla! :D

Vannichis - Blogg om min vardag!
+  

SV; Så lite så :)

Sara - Only me
+  

sv tackar så mkt sötnos<3

allt bra ?<3

Molly
+  

Allting bra med dig idag då?

Ha en jätte bra lördags kväll! (;

Kram

Fotograf Emma Olofsson
+  

Hej!

Nu är jag tillbaka här på bloggen.

Hoppas allt är bra!:)

Trevlig helg!:)

Kram

Amanda Rieem
+  

Kika in bloggen! Det ligger uppe bilder från gårdagens event, Nelly High Heels Winter Toru 2011. En massa mingel med IDOLERNA bjuds der bland annat på !



KRAM KRAM

Amanda Rieem
+  

Kika in bloggen! Det ligger uppe bilder från gårdagens event, Nelly High Heels Winter Toru 2011. En massa mingel med IDOLERNA bjuds der bland annat på !



KRAM KRAM

Nathalie
+  

tack för att du var med i dagens blogg:D vinnarna finna nu uppe och du anmäla dig på nytt om du vill:)

Sara
+  

Ha en skön söndag :)

emmi
+  

Hade blivit superglad om du ville gilla min outfit här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=78065

Hade lyft upp min dag ska du veta!! kram

JENNIFER ♥
+  

jag shoppade örhängen, halsband, jacka, underkläde,

en skjorta, och nått till . :)

Sara - Only me
+  

sv helt okej :d sj ?<3

aww
+  

det är bra, sj?

MADDES
+  

Ja visst är det. Vad händer denna söndag?

ninni
+  

sv: ja nu är jag helt frisk igen :)

GUEVACCI
+  

tack :D haft en bra helg?

Linn-Lay リネンはレイアウト
+  

ok va härligt att höra :)

♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥
+  

SV; Dill chips är också gott :)



Godmorgon!

Emelie
+  

bra det ;D jo det är bara bra med mig :) sjdå?

Nathalie
+  

vinnaren från dagens blogg finns uppe:D anmäl dig gärna igen:D

Nathalie
+  

vinnarna från dagens blogg finns uppe:)

LIENE
+  

Fin bild:)

Alexandra
+  

vacker bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0