Slottskogen

+  

Vi har verkligen haft en underbar helg! Igår åkte vi som sagt Paddan, en tur på kanalerna i Göteborg, med Andrews familj. Då jag bara åkt Paddan en gång, och det när jag var liten så var det faktiskt ganska kul för mig med, även om man visste allt. Haha. Efter turen, lite shopping och glass åkte vi hem till oss för att få i oss lite mat och för att våra familjer skulle träffas ordentligt, då de bara pratat i telefon med varann.

Nu gör vi ett snabbt stopp hemma efter att ha släppt av hans familj på flygplatsen igen. För snart ska vi åka till Slottskogen för att säga hej då till Christine som åker till Australien. Redan nästa vecka flyr hon landet för ett toppenjobb! Helt sjukt, så snart! Kommer kännas konstigt att inte ha någon att ringa, för en fika när man behöver prata av sig eller bara vill komma ut och göra något. Kommer verkligen sakna henne under året som hon kommer att vara borta, men oh vad hon kommer att få det kul!

Nu ska jag försöka bli lite piggare, SJUKT trött, och sen ska vi åka.

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0