7 mars 2011

+  

Godmorgon på er!

Hoppas att allt är bra!


Just nu sitter jag på golvet i mitt rum, lutar hakan på mina knän och pluggar medans jag hör tunga andningar från sängen. Jag är snart klar och då ska jag krypa ner igen och gosa med min käresta.

Idag blir det inte så mycket, kanske bara en foto-promenad och sen ikväll blir det fika och föreställning med en kompis och Andrew hänger ju också med såklart! Jag ska väl också så smått börja packa, på torsdag bär det av till gotland!

Hoppas att ni får en bra dag så hörs vi!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0