And I'm back!

+  

Hej på er alla!

Jag har sett att det ändå är en del som varit inne här fast att jag inte bloggat och jag är lite ledsen för det. Hade tänkt ut massa roliga inlägg men det blev helt enkelt inte så när jag var iväg. Nu är jag hemma i alla fall, eller jag kom hem igår, och det känns verkligen som om jag har varit inne i en lycko-bubbla i 3 veckor och nu har jag jag kommit ut till verkligheten. Nu ska det pluggas, jobbas och annat så att jag klarar kurserna galant, kan ha en fin semester i april/maj och kan ha en underbar sommar på gotland.
Mer om min resa och allt kommer ikväll!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0