Ett stort frågetecken

+  

Anledningen, det stora anledningen till att jag inte bloggar stavas: P L U G G. Det är bara för mycket nu. Jag kämpar igenom kurserna och imorgon börjar två till. De enda som gör att jag tycker det är okej är att det är vår, men nej. Nu har det börjat snöa igen och det lägger sig t.o.m. Varför kan inte bara våren komma och stanna kvar så att man man kan bli lite piggare? Det är så mycket lättare när man kan vakna och solen skiner ute.

Det ska bli så skönt att åka bort under påsk och jag hoppas att sommaren har kommit hit när jag väl kommer tillbaks. Att snön inte kommer täcka marken i maj, men om ni frågar mig så skulle jag inte bli förvånad.

Jag känner att detta blev ett otroligt deppigt inlägg, men jag skyller på vädret.

Hoppas inte att ni har snö där ni är!

 


KOMMENTARER

Caroline
+  

sv: hihi, aa :) Allt bra?

rebecca
+  

sv: ja den var bra, kändes lite kort dock. och den var lite "seg", men helt klart bra. Och alex som spelar huvudrollen är dö snygg!!

GUEVACCI
+  

tack :) Allt bra?

LIENE
+  

sv: Visst var bilden otroligt söt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0