Gotland

+  

Jag har ju lovat att jag ska skriva allt om resan till Gotland och den var minst sagt lyckad! Trots en alldeles för lång resa dit (runt 10 timmar!!) och en lite stormig båtresa kom vi fram tillslut.

Även om de första dagarna var molniga så var dom nästkommande bättre och det bjöds på både sol och bad, ja faktiskt! Vi blev nämligen bjudna, av min pojkväns syster, att gå på spa. Det blev bad i hela två timmar och efter det en smaskig middag.

Jag, som aldrig tidigare varit på Gotland, fick se raukar (Man ska väl ha sett dom, tänkte jag) och också åkt och promenerat runt i Visby. Dock blev det inte så mycket shopping för min del då jag vill spara pengar. Det blev bara en liten present till min kusin. Sen fick jag en jättefin kofta av pojkvännen som kommer att användas flitigt under resan som snart kommer och under sommaren. Den är PERFEKT!

I söndags tog jag flyget hem. Alltid lika tråkigt att lämna honom och det är alltid lika svårt att somna om nätterna när man inte har någon att fightas om täcket med, men jag vet också att det bara är ett kort tag tills vi syns igen. Det gör det hela lite lättare.

Här kommer lite bilder från mina tio dagar på ön:


KOMMENTARER

amanda - fotoblogg ♥
+  

Jätte fin blogg, vad gör du?

amanda - fotoblogg ♥
+  

Gör du stilmaller?

Veronica
+  

Hej vännen !

Det är bara bra med mig ! (: Nä inte mycket alls, ska nämligen vara ute och praktisera i 4 veckor. Helt underbart är det ! Förutom att man är vääldigt trött efter jobbet.. Men annars är det bra.



Det låter härligt det! Alltså inte mycket plugg och mycket jobb med blogglayouter. Utan att det är toppen! :D



Tack, detsamma du (=

Kram.

EMMI - modeblogg
+  

- tack ska du ha! =)

aww
+  

har du vrit på gotland?:D jag bor ju här!:D



tack<3

t h a i p i n n e n ♥
+  

åh jag vill oxå till godland igen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0