Tatuering

+  

Just nu sitter jag och tittar på tatueringar, egentligen är det helt onödigt för jag har redan bestämt mig för vad jag vill göra. Det gjorde jag redan för 2 år sedan, men har helt enkelt inte vågat, men jag ska göra det! Det är en s.k. "minnestatuering".

Jag är helt säker på motivet, men dock inte på exakt var den kommer sitta. Troligtvis kommer den sitta på underarmen, ganska nära handleden. Jag känner att jag snart måste våga, hehe. För jag vill verkligen ha den. Det är bara min rädsla för sprutor som stoppar mig, men tar jag mig inte i kragen och vågar kommer jag aldrig få den och då kommer jag alltid vilja göra den.

Funderar på att boka tid efter sommaren!





KOMMENTARER

anniematildas ♥
+  

spännande , får man veta motivet ?

- tack :D

ROBIN HOOD
+  

Hej du är med i min tävling om en goodiebag och skulle du vilja ha två extra lotter? Isf gör så här ( tar ett par sekunder )



1. gå in här: http://www.facebook.com/SubwaySverige?sk=app_105161529567323

2. klicka på gilla

3. klicka på " till tävlingen "

4. sök på " robinhood " ( det måste sitta ihop! )

5. klicka på mitt bidrag ( matilda bill: robinhood random - som du får upp )

6. klicka på rösta.



Klart! Men för att jag ska veta det så skicka en kommentar i mitt tävlingsinlägg här: http://robinhoods.se/2011/april/vinn-en-goodiebag.html#comment

( och berätta vilket nr på röstare du fick, tx nr 20 om det var de du blev )

Alexandra - Uppsalas största blogg
+  

sv: vinnaren av den valfri almanackan är nu utsedd! du hittar vinnaren på KATEGORIER>TÄVLINGAR och sen r det bara scrolla ner till tävlinge. Kul att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna en sminkväska och massa smink ifrån CALVIN KLEIN!

Klicka på länken här under för att komma dit:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-smink-sminkvaska-fran-calvin-klein.html#comment

MADDES
+  

Det är fint med mig. Vad gör du?

Caroline
+  

sv: tack :D

aww
+  

det är okej :)

Sophia
+  

Jag är jätterädd för sprutor och nålar som används till blodprov och sånt. Men tatuering går bra. För jag tänker att det mer är på ytan. Att nålen liksom skrapar runt lite på huden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0