Middag och Idol

+  

Mitt liv går i ett. Upp 8:45. Hatar frukost, så de skippar vi. Pluggar till 12. Lunch en halvtimme. Plugg till 18:00 då Andrew kommer hem och middagen är klar. Umgås med honom tills han ska sova. Punkt.

Vecka ut och vecka in och inga förändringar. Men varför ska jag egentligen sitta här och klaga? Jag har verkligen valt rätt utbildning och det mesta är roligt, men nu åker snart ytterligare en nära vän ut och ser vad världen har att erbjuda och vad gör jag? Jo, jag blir ju iof bättre på att programmera hemsidor och det är väl inte fel det heller, men längtar verkligen efter att resa jag med! Jag och Andrew kommer nog åka och hälsa på henne i London i vår.

Igår var hos henne igår och åt god middag, såg Idol och sa hejdå (om de inte blir en liten visit nästa vecka). Jag hoppas såklart på det!

KOMMENTARER

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
+  

Vad bra att du känner att du valt rätt utbildning! :)

t h a i p i n n e n ♥
+  

sv; är du sugen på ett enkelt och roligt extrajobb?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0