But everything means nothing If I ain't got you

+  


Foto: Jag

KOMMENTARER

N A T H A L I E ♥
+  

- Funderar på om jag ska jogga en tur innan stallet eller om jag ska äta sen åka direkt ^^



Vad ska du göra ikväll?<3

Sv; Vad härligt att höra!



Ne, jag kommer allt behålla min design ett tag till. Men tack för att du tipsade om tävlingen (:

Bella
+  

Härligt att höra :)

N A T H A L I E ♥
+  

- Jotack, tare bara lungt typ!

Ska du ha fredagsmys imorgon :D?

Michelle
+  

Sjukt fin blogg<3

ninni
+  

sv: ja eller hur, göteborg är så fint så :)

Haidi Jakobsson
+  

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

t h a i p i n n e n ♥
+  

sv; som försäljare inom oriflame:D då får du hem kataloger som du ska sälja från som du tex kan visa fär familj, vänner,grannar osv. du tjänar 20 % av et du säljer men kan självklart jobba upp dig. du väljer jsälv när och hur mkt tid du vill lägga ner på det :) super enkelt och skiiit kul !:D

Haidi Jakobsson
+  

SVAR: hihi okej! :D

felicia
+  

hej, fin blogg! vad händer imorgon? kram!

DR
+  

Trevlig kväll!

nathalie kindhult
+  

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt



skulle verkligen uppskatta ifall ni skulle vilja klicka på länken och gå in och rösta på min bild (nathalie kindhult) så har jag chansen att bli en jeans modell för torp köpcentrum uddevalla ! Skulle verkligen uppskatta din röst. Det tar endast några sekunder. Tack på förhand !

+  

Jag måste erkänna att jag älskar dig Linda! <3

MADDES
+  

Så fin bild!

Madeleine
+  

sv: Tack snälla :)

Vad har du hittat på idag?

Carro - http://four.blogg.se/
+  

sv: tack! :)

+  

Jag måste erkänna att jag älskar dig Linda! <3

Therese <3
+  

hejsan, jo jag undrar, hjälper du en med några saker angående menyn, gratis ? :)



förlåt om du inte gillar sådana kommentarer :)

kram <3

Sandra
+  

Va snygg bild och design! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0