Vinn en design

+  

Då jag mest sitter och pluggar om dagarna och inte har hunnit blogga så mycket så lägger jag nu upp en tävling. En tävling där någon av er kan vinna en bloggdesign, helt byggd efter dennes önskemål. Bra va?! :)

För att vara med och tävla går ni tillväga såhär:

♥ 1 chans att vinna: Kommentera detta inlägg och fyll i ALLA kontaktuppgifter

♥ 2 chanser att vinna: Gör  de ovanstående och skiv ett inlägg om tävlingen på er blogg där ni också länkar tävlingen.

♥ 3 chanser att vinna: Gör de båda ovanstående och länka ditt inägg i "news feed" på Facebook.

KOMMENTARER

N A T H A L I E ♥
+  

- tack :D <3



Vgd då?<3

S u s a n n e ✿ F o r s
+  

Sv: Tyvärr! Det är redan avslutat. Lär komma upp en ny veckans blogg-tävling nästa vecka.

Sv; Tacktack! Jodå, det är fint med mig. Hur e det själver ? (:

Bella
+  

Gud ja!

Sushi är så underbart!

Jadå, det är väl bra :) Hur är det med dig?

angelica
+  

sv tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0