Jakten på den perfekta lägenheten fortsätter

+  

Hur svårt ska det vara att ge två 20 åringar en lägenhet? Det är frågan vi ställer oss.
Ska det vara så himla svårt? Vi har egentligen bara två krav. Den ska vara en tvåa eller uppåt och så vill vi inte bo i andra hand. Vi står på kö i både Göteborg och i grannkommunen Partille, och i Partille ingår vatten, el och värme i hyran och hyran är låg, så där hade det varit perfekt!

Dock får vi nog vänta tills nästa vår för att få någon känns det som. Dock tror jag att det kommer gå fort!

Tänk, om 18 dagar har Andrew bott hemma, i mitt lilla flickrum, i ett år. Redan! Året har verkligen försvunnit i rasande fart!

Bild: Tumblr



KOMMENTARER

Christine
+  

Ja tiden går fort när man har roligt!! På ett sätt känns det som att tiden har stått stilla det senaste året :P



Håll ut, ni kommer nog få en bra lägenhet snart! Väntar man på något gott väntar man aldrig för länge! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0