Ny vecka, nya möjligheter

+  

Ny vecka och det är april, gud va skönt säger jag! I helgen är det påsk och jag ser verkligen fram emot långledigt med älsklingen och hans familj som flyger hit från Gotland, på torsdag. Vi ska ha påskmiddag här hemma och även hinna med Ikea och en runda i stan.

Innan dess ska dock huset städas och allt ska fixas iordning. Jag ska också hinna göra nya gelnaglar på både syrran, mamma och mig. Har jag sagt att jag köpt ett gelkit så att jag kan göra dom hemma? Funderar på att spela in och visa hur man gör, på torsdag! Hur låter det?

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0