Tumblr

+  

Jag är kär i Tumblr!
Det är verkligen en sida där man kan hitta all inspiration man behöver, för alla tillfällen. Outfits, designer, grafisk design...ja, det mesta.

Jag är väldigt kluven i min stil, både i val av kläder och i val av annan design. Jag gillar allt som är rosa och med rosetter plus att jag gillar allt med skinn, nitar och döskallar. Det jag älskar med med Tumblr att man kan hitta den kombinationen, vilket man oftast inte hittar på bloggar.

Har ni tumblr? Länka då gärna i kommentarsfältet!
Här hittar ni min tumblr!


KOMMENTARER

Beatrice Jakobsson (foto)
+  

sv: Tack så mycket, allt bra? :)

Beatrice Jakobsson (foto)
+  

sv: vad bra här med :D

Lovisa mode,foto&vardag
+  

sv: tack så mycket! :)

Jorå, allt är bra! själv?

Lovisa mode,foto&vardag
+  

sv: va bra! :)

har dom skorna ;)

vann du inte var med igen sötis!:)

http://bruudar.blogg.se/2012/april/dagens-bloggar-ny-omgang.html#comment

Jessica
+  

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Gå isåfall in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör, gå in på kategorin "tjäna pengar" om du inte hittar det.

Jag var lite skeptisk mot det i början, men nu efter ca en vecka så har jag tjänat ungefär 1800 kronor och jag har knappt nå läsare, helt otroligt ju :)

emmawagenius
+  

sv: Tack! :)

Ja, detsamma du!

♫♪ Sandra T
+  

älska tumblr!

DAISY
+  

Tumblr är så kul! Jag är bättre på att kolla in andras än att blogga själv men: daisycassandra.tumblr.com :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0