Summering

+  

Jag har varit usel på att skriva, men jag vill verkligen börja igen, nu har allt löst sig och jag är superlycklig, punkt. Nej. Utropstecken.

Jag tänkte summera sommaren lite. Jag slutade skolan i början av juni och hurrade för att jag klarat alla tentor och inlämningsuppgifter. Som jag slitit mitt hår för att klara allt och när det då ger utdelning, ja, det finns helt enkelt inget bättre! När Andy väl fick semester åkte vi raka vägen till Gotland där vi spenderade två av hans fyra semesterveckor med hans familj.

Det var grymt härligt att bara ta det lugnt, gå ut och äta god mat och frossa i glass. Det är verkligen så sommaren ska vara! Synd bara att vädret inte var det bästa, dock fick jag sol nog den sista dagen. Då var det sol hela dagen och vi låg på stranden och stekte, jag bränner mig väldigt lätt men som tur är blev det brunt snabbt.

När vi åkte hem hade Andy ytterligare två veckor semester och vi har mest solat och tagit det lugnt. Det är ju det semestern är till för!

Nu har Andy börjat jobba igen och jag börjar inte skolan förrens den 3e september, vilket betyder ytterligare 4 veckors sommarlov. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ska verkligen ta vara på de sista veckorna för när skolan väl börjar går tiden åt till det.

Bilder från Gotland kommer inom kort!

Ha en fin tisdag!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0