Kärlek, Love, Amore

+  

För 1½ sedan hade jag absolut ingen aning om att jag nu, idag skulle vara sambo med min drömprins, okej, vi bor fortfarande i mitt flickrum men det har ingen betydelse.  Då hade jag ingen aning om att jag skulle vara så lycklig som jag är idag. Allt är hans förtjänst! Han är min klippa. Han är den enda som kan få ångest, tårar och tråkigheter att gå bort, och det bara med en omfamning.

Han är den enda som någonsin betytt något. Han är den enda jag någonsin har älskat. För det är så det känns nu. När jag träffade honom blev allt som varit förr patetiskt och för första gången fick jag känna på ren lycka! Det är ju såhär det ska vara!

Det spelar liksom inte någon roll att jag hör hur han snarkar högt, för det är ett bevis på att han är där. Inget spelar någon roll om jag får vakna och somna bredvid honom.

Andrew, Jag älskar dig!

Bild: weheartit


KOMMENTARER

Amanda Matanovic
+  

Svar: En helt okej kväll! Gossip girl är helt klart den bästa serien ever :D

+  

men åååååh vad glad jag är att du mår så BRA! ^^ <3 <3 <3 Du förtjänar det!!! Älskar dig Linda, och jag hoppas du fortsätter vara lycklig För Evigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0