På jakt efter lägenhet

+  

Sitter och letar lägenheter för fullt nu, eller har gjort det ett tag. Det är ju helt fantastiskt hur svårt det ska vara att hitta en lägenhet här runt om kring. Vi vill gärna ha en nära Andrews jobb också och i den kommunens lägenheter så ingår vatten och el. Sjukt smidigt, men så ska man få tag i en också. Om man ändå redan bodde i en lägenhet så är det alltid lättare att byta.

Vi vill ha minst en tvåa och i de området ligger de runt 65 kvm och det känns ganska lagom, dessutom är det ett område jag är bekant med sedan tidigare och det är nära till affärer. Skulle det inte bli där så går det bra var som helst, dock hade det känts bra att i alla fall få vara en av dom som får åka och kolla på lägenheter snart.

Vi har plannerat massor vad vi ska köpa till lägenheten och vad Andrew ska åka och hämta från Gotland, eftersom han har massa saker kvar där. Ska bli så kul när det väl blir vår tur!



KOMMENTARER

carolin
+  

nej vad gulligt! längtar tills jag börjar med sånt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0