MeghanRosette

+  

Jag bara måste tipsa om en youtube-kanal som jag är lite smått besatt av. MeghanRosette är en tjej från Kalifornien som bloggar och youtubar om skönhet och mode, men det är just youtube-kanalen jag har fastnat för. Hon är mycket inspirerande när det kommer till smink och dessutom när de gäller frisyrer, då vi har liknande hårtyper, lockigt och tjockt hehe.

Gillar verkligen halvgalna människor och det är verkligen fart i hennes klipp, vilket jag älskar!





Hon är grym och ni hittar henne här!

KOMMENTARER

Sv; Hej på dig!



Det var ett bra tag sen nu. Jodå, det är bra. Trött på min klass bara. Hur står det till med dig? (:



Yes, det gör jag! Absolut, det är bara roligt. Vi kan ställa in ett tidsinlägg, det är lättast.

Sv; Tack Linda !

SV; Okeej, awsome! Ska fixa länk bytet med dig nu (:

Sv; Sådär, då var det klart! :'D

matildasetterman
+  

sv;längtar tills jag också får göra en, men tydligen är jag för liten för att göra en nu säger mina föräldrar, men så sa dom till min piercing också, sen när jag hade tagit den så va det typ "åh, vad fint det blev!" ;)

Alma
+  

Jag älskar också hennes videos =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0