12 September

+  

Intervjun flyttades fram till fredag, så idag har jag bara suttit och pluggat, vilket är skönt. Det är skönt att få saker gjorda och vi har otroligt mycket nu och det är mycket nytt som man ska lära sig.
 
Jag har också försökt förbereda mig mer inför fredag med marknadsföringsidéer jag har för företaget i fråga. Otroligt roligt att tänka lite fritt, det finns ju så mycket roligt man skulle kunna göra! Så mycket nya strategier som man skulle kunna testa. Om jag nu får den här praktikplatsen tror jag att det är det bästa jag skulle kunna få. Det kommer vara så otroligt utvecklande och jag kommer verkligen lära mig jättemycket. Håll tummarna!

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0