Fortfarande struligt

+  

Jag blir faktiskt helt tokig på blogg.se! Jag får inget att fungera och om det fungerar så gör det att sidan laddar otroligt långsamt. Så tråkigt att de lanserar något som inte är testat så pass mycket att det är näst intill felfritt. Designen kommer alltså se ut lite som "hej-kom-och-hjälp-mig" tills jag fått ordning på det hela!
 
I alla fall, ny vecka och en otroligt rolig sådan. Jag har grejer att göra nästan varje dag, förutom skolan då och på onsdag ska jag på "anställningsintervju". Det är till praktikplatsen, men som alltid med praktikplatser hoppas man ju på att det kommer leda till jobb i framtiden. Jag kommer nog vara ganska nervös, men det kommer att bli jätteroligt. Jobbet är verkligen toppen och jag kommer att ha de arbetsuppgifter som jag verkligen brinner för.
Jag meddelar efter onsdag om jag fick platsen! :)
 
Nu ska jag fortsätta plugga!
 

KOMMENTARER


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Välkommen till denna blogg!

Linda, 22 år ifrån Göteborg. Jag studerar Digital Design och har just nu en projektanställning som webbutvecklare. Här i bloggen kommer ni få följa mig genom mina studier inom Digital Design för att nå fram till mina mål, att bli en fastanställd webbutvecklare.



RSS 2.0